If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тестовите пилоти всичко ще си кажат не бери грижа,макар че едвали ще е по-различно от реалното ми мнение за тази кола
Ако тепърва чакаш да разбереш какво ще ти кажат си назад с инфото
Каза за продажбите в чужбинаПак германци и японци ще продават повече
Ще ти кажа една позната в Брюксел с дипломатическата отстъпка и без ДДС си купи Алфа след като си я избра на видПо нейни думи няма да повтори вече..
Жужа като я гледам на дизайн може само жена да си я купи
Аз чаках някой да попита, или Нено и Гиги сами да си кажат.. ама.. Ще питам аз тогава
Замерихте ли време на Джулиетата на писта Дракон ?
Нямаше сми, колата ни я бяха накичили с некви зимни фулди, за нищо не ставаха. А и с това недозавиване, и палене на вътрешната гума, просто точно тази кола не беше за пистата.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Е как да е Доволна като се е полакомила за отстъпките които са най-високи при италианските автомобили!!
Ето затова се правят тест драйвовете,че после да не мънкат Дамите!!
Аз си взех така Алфата и бих потретил дори, само не с Мито!
---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:17 ----------
да си беше взела БМВ или Мазда и те имат големи отстъпки но не и колкото италинаските
Ако тепърва чакаш да разбереш какво ще ти кажат си назад с инфото
Каза за продажбите в чужбинаПак германци и японци ще продават повече
Ще ти кажа една позната в Брюксел с дипломатическата отстъпка и без ДДС си купи Алфа след като си я избра на видПо нейни думи няма да повтори вече..
Жужа като я гледам на дизайн може само жена да си я купи
E че прилича на женска колица Жужа си е верно, ама аз свикнах и взе да ми харесва ,дано да и направят подобаващ фейс лифт по-бързо и да замяза малко на човек
Тя тази идея е много хубава, ама имаш ли идея, при това положение колко щеше да струва колата?
Еми Fiat Bravo и Vw Golf са на едни цени, обаче за голфа се предлагат още сумати неща като допълнително оборудване. Така например можеш да си купиш най-евтиния модел, но да си го поръчаш с навигация.
Парадокс е, че е Алфа Ромео уж е уникална марка, пък отделните единици от един модел са еднакви. Японците също изостават от тази маркетинкова тенденция.
Еми Fiat Bravo и Vw Golf са на едни цени, обаче за голфа се предлагат още сумати неща като допълнително оборудване. Така например можеш да си купиш най-евтиния модел, но да си го поръчаш с навигация.
не знам за Голф, но на братовчед ми си поръча в Камор 335 и даде почти 10 бона отгоре само за интериорно оборудване ... когато го получаваше на паркинга гледахме едно 330 Xd, което вътре беше с егати и грозните текстилни седалки, без декоративни лайсни .. въобще много дървено .. така че според мен Жужа си е с богато серийно оборудване .. а и не изглежда никак зле ..
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Аз лично предпочитам 330хd без никви екстри отколкто, 520d с м пакет и всички екстри.
Просто едни хора предпочитат да дадат 10 бона отгоре за двигателя и трансмисията, други за екстрите, трети и за двете 20 бона. Те ти трима различни души - три продажби. Забравих и четвъртия - иска да си вземе 520d без никакви екстри, само и само за да кара този модел, без да доплаща.
Еми Fiat Bravo и Vw Golf са на едни цени, обаче за голфа се предлагат още сумати неща като допълнително оборудване. Така например можеш да си купиш най-евтиния модел, но да си го поръчаш с навигация.
Парадокс е, че е Алфа Ромео уж е уникална марка, пък отделните единици от един модел са еднакви. Японците също изостават от тази маркетинкова тенденция.
Тук не си прав брато,Браво и Голф хич не са на едни цени,Бравото е по-ефтино.Само ще ти кажа че Браво със спорт пакет и най-високото ниво на оборудване е 40 000 лв. а Голфа с 2.0 ТДИ и екстрите на Браво е доста по-скъп
Според мен Бравото много повече си заслужава и от Гоуфу лошото е че и от Жулиета
Не може за 47 000лв и жужа да няма автопилот, подгряване на седалките (кожени) и т.н.
Имаше Q2 ама файда от него никва.
А който си мисли че вози меко и комфортно е далече от истината една сток 147 вози по меко, жужата е по скоро като GT. Хубава е колицата ама е малко ни риба ни рак и затова са виновни ФИАТ.......
Приятно останах изненадан след като вчера си закупих новите броеве на Ato Bild BG и Top Gear BG и в двете издания бяха отразили тестовете на Жулиета в България, като я представиха в добра светлина. Все пак това е немалка реклама
Тук не си прав брато,Браво и Голф хич не са на едни цени,Бравото е по-ефтино.Само ще ти кажа че Браво със спорт пакет и най-високото ниво на оборудване е 40 000 лв. а Голфа с 2.0 ТДИ и екстрите на Браво е доста по-скъп
Кои са тия екстри в повече? Esp, климатроник, 17ки джанти? Минава се и без тях. Обаче е идея да праснеш едно усилено окачване за 712лв или едно спортно окачване, ако си избереш някакви лети джанти, или спортен пакет. Браво със спортно окачване има само за най-скъпия модел.
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment